12 February 2014

I've been Booked!

[For the English translation, see the text in grey below]


Yay! I've been booked!!!! Äntligen! :)
Jag har äntligen fått en bok av Booked! Jag är alltid lite för sen med att besvara deras email utskick, så jag går att alltid miste om gratis läsning (snopet)... 

Hur som helst, för en vecka sedan fick jag en barnbok som heter Kanuld på Mammutslätten av Cato Thau-Jensen! Är väldigt nyfiken på boken, eftersom titeln och illustrationerna påminde mig om Barna Hedenhös, som jag har läst om och upplevt i julas. Kanuld är skriven av en dansk författare, så jag är väldigt nyfiken på att se hur den danska versionen av Barnen Hedenhös är. :P 

Och nu måste jag adressera min "MIA"-status på bloggen... tänkt att det enda som fick mig att ta tummen ur och faktiskt skriva ett inlägg var att jag impulsklickade hem en bok som ska recenseras. Inte bra, inte bra alls.... men i mitt försvar så har jag planerat att ta en ny vändning med den här bloggen... jag tror att all arbete som har pågått bakom kulisserna kommer att bära frukt ungefär om en månads tid. Tills dess, tänker jag läsa Kanuld och försöka lista ut vem av småttingarna i familjen kommer att bli gladast av att få boken, när jag läst klart den! 


Yay! I've been booked!!! Finally! :)
I finally got a book from Booked! :) I always end up emailing them a tad too late, and miss out on free books for the reading!

Anyway, a week or so ago I got a children's book called Kanuld på Mammutslätten (Kanuld on the Mammoth plains) by Cato Thau-Jensen! I was curious about this book because the title and drawings sort of reminded me of The Hedenhös Children by Bertil Almqvist, which I totally reread and re-lived during Christmas. This book is by a danish author, so I'm extremely curious to see how the Danish version of The Hedenhös Children reads like. :P 


And now I must address my MIA status... I can't believe that I had to wait until I got a book to review before I wrote another post for this blog. I denounce and reject myself... but in my defense, I've been planning on taking a different turn with this blog... and I think that I will starting reaping the fruits of my behind the scenes labor in about a month's time. Until then, I'm gonna dive right into Kanuld, and try to figure out which one the little ones in my family I should gift it to when I've finished reading it!

No comments:

Post a Comment